Приватне підприємство «Віктор і К» було створене у грудні 1992 року. Основний напрямок діяльності: оптово-роздрібна торгівля та громадське харчування. Керівник підприємства В. М. Король народився 11 квітня 1960 року в селищі Власівка Кіровоградської області. Закінчив технічний Університет Молдови (факультет промислового громадського будівництва).
Постійне прагнення до удосконалення, аналіз і прогнозування розвитку подій у державі дав директору натхнення для розвитку виробництва продуктів харчування.
У 1998 році розпочалося будівництво цеху з переробки насіння соняшнику потужністю 30 тонн на зміну. У 2001 році цех був прийнятий в експлуатацію Державною технічною комісією.
У лютому 2002 року реєструється торговельна марка «Королівський смак», під якою виготовляється продукція підприємства «Віктор і К».
З березня 2002 року вводиться в експлуатацію лінія розливу олії соняшникової у пляшки поліетилентерефларатові. Олія користується попитом у населення.
Центр незалежних експертиз «Тест» відзначив якість олії соняшникової. За результатами порівняльного тестування 24-х торговельних марок соняшникової олії, олія ТМ «Королівський смак» отримала найвищу оцінку «відмінно».
У 2002 році вводиться в дію цех з виготовлення майонезу. Початкова потужність складала дві тонни на зміну. На сьогоднішній день потужність складає майже 30 тонн на зміну. Виготовляється 11 видів майонезу різної жирності в зручній різноманітній упаковці, а саме: скляні банки, полімерні відерця, бідончики, лоточки, стакани, філ-паки, дой-паки масою від 180 до 5000 грамів.
Відомо, що вся французька кухня, особливо делікатеси та соуси, відрізняються тонким смаком та оригінальністю. Виникнення соусу «Майонез» загадкове, його історія має декілька тлумачень. Сьогодні, так як і в ті давні часи, смак справжнього майонезу визначається його рецептурою та якістю компонентів. Тому в рецептурах, розроблених ПП «Віктор і К» ретельно підібрані всі інгредієнти, щоб забезпечити ніжний та лагідний смак.
Сьогодні ПП «Віктор і К» — потужний та відповідальний виробник таких товарних груп як майонез, олія соняшникова (розливна та фасована в пляшки місткістю від 500 до 5000 мілілітрів), кетчупи, гірчиця, вершкове масло та спреди, оцет, томатні соуси, халва, макаронні вироби, консервований горошок, кукурудза та інші.
Головна мета підприємства, переконаний Віктор Михайлович Король, — це насичення споживчого ринку України та близького зарубіжжя продукцією високої якості, створення нових робочих місць. Наш девіз незмінний: «Якість королівська, а ціна народна»